Diyarbakır Nafaka Avukatı

Evli çiftler birçok sebepten ötürü boşanma davası açabilir. Boşanma konularında en çok velayet ve nafaka durumları sorun olmaktadır. Nafaka için birçok seçenek bulunmaktadır. Nafaka, boşanma davası sürerken ya da boşanma davasının sona ermesinden sonra maddi olarak zorluğa düşecek olan kişiye bağlanan ve her ay ödenmesi gereken para olarak ifade edilebilir. Her nafaka türü için farklı şartlar gerekir. Bu şartların yerine getirilmiş olması durumunda ancak alınabilir. Ancak tüm bunların öncesinde nafaka talebinde bulunacak olan kişinin nafaka davası açması gerekir.

Diyarbakır Nafaka Avukatlığı Hizmeti

Türkiye’nin en güzide ve kalabalık şehirleri arasında yer alan Diyarbakır’da yaklaşık olarak 1 milyon insan yaşar. Birçok kişinin evli olarak yaşamını sürdürdüğü Diyarbakır’da boşanma sebebi ile mahkemelere başvuran birçok insan vardır. Boşanma davalarında en büyük konulardan birisi de nafakadır. Nafakanın verilebilmesi için Diyarbakır nafaka avukatı hizmetini, Diyarbakır halkına sağlayabilmekteyiz. Eşinden nafaka almak isteyen kişilerin boşanma davasını doğru yürütememeleri bu gelirden yoksun kalmalarına neden olacaktır. Bu durum gibi eşine nafaka ödemek istemeyen kişiler de boşanma davasında doğru bir savunma ve bilgi sunamaz ise daha az kusurlu olmasına rağmen eşine nafaka ödeyebilir. Nafaka konusunun doğru bir şekilde analizinin yapılıp, müvekkilin en kazançlı bir şekilde davadan ayrılması adına Diyarbakır nafaka avukatı ihtiyaçlarında sizlere hizmet vermekteyiz.

Nafaka İhtiyacı ve Avukatın Önemi

Genellikle boşanma davaları sonucunda verilen nafaka çeşidi yoksulluk nafakasıdır. Evlilik zamanlarında belirli bir gelire sahip olan eş, boşanma sonrasında yoksulluk seviyesine düşüyor ise yoksulluk nafakasının verilmesi sağlanabilmektedir. Yoksulluk nafakası alabilmek için belirli şartların yerine getirilmiş olması gerekir. Boşanmayı getiren olaylarda eşinden daha az kusura sahip olunması ya da kusursuz olunması durumunda yoksulluk nafakası alınabilir. Eşinden daha fazla kusura sahip kişiler yoksulluk nafakası alamazlar. Tüm bu gerekçelerde bir avukata sahip olmak, nafaka davalarının sonuç ve selameti açısından oldukça önemli bir konu olmaktadır. Çeşitli türlerde olan nafaka davalarında doğru savunmanın yapılması ve davanın en iyi şekilde tamamlanabilmesi için sizlere hizmet verebiliriz.