Silvan Boşanma Avukatı

Evli çiftlerin evlilik akitlerini sona erdirme isteği ile açtıkları davya boşanma davası adı verilir. Günümüzde evlilik kurumu aile olmanın ilk temelidir. Hal böyle olsa da bazı evli çiftler evlilikleri süresince çeşitli problemler yaşayabilir ve birbirlerini daha fazla incitmemek için boşanma kararı alabilir. Boşanma durumu anlaşmalı bir şekilde olabildiği gibi tarafların birinin bir sebebi olması şeklinde de davası açılabilecek olan bir hukuki süreçtir. Bu yüzden birçok kişi boşanma davaları açmadan önce haklarının korunması ve boşanma davasını kazançlı bir şekilde geçmek için avukatlara ihtiyaç duyabilir. Bu sebeple avukat ihtiyaçları oluşur ve avukat, sürecin en kazançlı şekilde idare edilip sonuca bağlanması için çalışır.

Silvan Boşanma Avukatı

Diyarbakır’ın en güzide ilçeleri arasında yer alan Silvan’da yaklaşık olarak 85 bin insan ikamet etmektedir. Oldukça kalabalık bir nüfusa sahip olan Silvan’da birçok aile yaşar. Ancak bazı evli çiftler de birbirlerini yormamak ya da başka sebeplerden ötürü boşanma davaları açabilir. Boşanma davalarındaki süreçlerin doğru takibi, analizi ve çalışması için Silvan boşanma avukatı ihtiyacını karşılamaktayız. Boşanma davaları süreçlerini takip edip, kişinin en kazançlı şekilde boşanma davasından ayrılabilmesi için hukuki sürecin doğru takip edilmesi sağlanır. Boşanma davalarının süreçleri arasında iş takibi yapılabilir ve müvekkilin davadan en kazançlı şekilde ayrılması için yapılması gerekenler yapılabilir. Avukatlık uygulaması olarak boşanma sürecinin doğru bir şekilde yürütülmesi davanın seyri açısından çok önemlidir. Bu nedenle Silvan boşanma avukatı arayışlarında sizlerin yanında olmaktayız.

Boşanma Gerekçeleri ve Avukatın Faydası

Yaşadığımız dönemde birçok farklı konu ile boşanma davaları açılabilir. Bunlardan en çok olanı darp, şiddetli geçimsizlik, tehdit, zina, taraflardan birisinin akıl sağlığını kaybetmesi, şantaj gibi durumlar nedeni ile boşanma davalarıdır. Konulardaki tüm bilgi ve delillerin tarafsız bir şekilde incelenip karara bağlanabilmesi adına boşanma avukatı olarak tüm ihtiyaçlarınızı karşılamayı hedeflemekteyiz. Boşanma davalarındaki süreç içerisinde bulunan çocuk var ise çocuk velayeti, anlaşmalı boşanma, evliliğin iptali, çekişmeli boşanma, velayet değiştirilmesi, nafakası davası ve mal paylaşımı gibi birçok problemin çözümünün sağlanması için doğru hamleler yapılabilir. Tüm bu işlemlerde bir avukat ile beraber çalışmak çok iyi bir tercih olur.