Sur Boşanma Avukatı

Boşanma davaları evlilik akdinin sona erdirilmesi için açılan hukuki davalar olarak adlandırılabilir. Aile olmanın ilk temeli evlilik bile olsa bazı evli çiftler evlilikleri süresince çeşitli sıkıntılar ile karşılaşabilir ve birbirlerini daha fazla üzmemek için boşanma kararı alabilir. Boşanma durumu anlaşmalı bir şekilde olabildiği gibi tarafların birinin bir nedeni olması şeklinde de davası açılabilecek olan bir hukuki süreç başlangıcıdır. Bu nedenle birçok kişi boşanma davaları açmadan önce haklarının korunması ve boşanma davasının en doğru şekilde sonuçlanabilmesi için avukatlara ihtiyaç duyabilir. Bu sebeple avukat ihtiyaçları oluşur ve avukat, sürecin en kazançlı ve hızlı şekilde idare edilip sonuca bağlanması için çalışır.

Sur’da Boşanma Avukatlığı

Diyarbakır’ın merkez ilçeleri arasında yer alan ve tarihi surlardan adını alan Sur’da yaklaşık olarak 120 bin insan ikamet etmektedir. Kalabalık bir merkez ilçe olan Sur, oldukça güzel bir yerleşim yeridir. Birçok evli çiftin yaşayabildiği Sur da bazı evli çiftler de boşanma istemi ile mahkemelere başvurabilir. Böyle durumlar oluşan Sur boşanma avukatı ihtiyacını tarafımız karşılayabilir ve sizlere çeşitli hizmetler verebilir. Boşanma davaları süreçlerini takip edip, kişinin en kazançlı şekilde boşanma davasını tamamlayabilmesi için hukuki sürecin takibini sağlayabiliriz. Boşanma davalarının süreçleri arasında iş takibi yapılabilir ve müvekkilin davadan en kazançlı şekilde ayrılması için tüm imkanlar seferber edilir. Avukatlık uygulaması olarak boşanma sürecinin doğru bir şekilde yürütülmesi davanın seyri açısından çok önemli bir husustur. Boşanma davasındaki hukuki kazanımlar, çıkarlar ve hakların savunulması avukat yardımı ile daha kolay olur. Bu sebeple Sur boşanma avukatı ihtiyaçlarından sizlerin hizmetinizdeyiz.

Boşanma Gerekçeleri

Günümüzde birçok farklı sebep nedeni ile boşanma davası açılır. Bunlardan en çok olanı darp, şiddetli geçimsizlik, tehdit, zina, taraflardan birisinin akıl sağlığını kaybetmesi, şantaj gibi durumlar nedeni ile boşanma isteği davasıdır. Bu süreçteki bilgilerin doğru bir şekilde incelenip karara bağlanabilmesi adına boşanma avukatı olarak tüm ihtiyaçlarınızı karşılamayı isteriz. Boşanma davalarındaki süreç içerisinde bulunan çocuk var ise çocuk velayeti, anlaşmalı boşanma, evliliğin iptali, çekişmeli boşanma, velayet değiştirilmesi, nafakası davası ve mal paylaşımı gibi birçok problemin çözümünün sağlanması için doğru hamleler yapılabilir.